Pierwsze polskie forum Hondy Xl i XR.
Witam wszystkich!
Jestem nowym użytkownikiem tego forum, a także od niedawna posiadaczem xl 600. Stwierdziłem że fajnie było by palić moją 600-te z rozrusznika. Jako że oryginalnie mój silnik nie posiada takiego cudu techniki zastanawiam się nad możliwością jego zamontowania. Zauważyłem że nie drogim kosztem można by nabyć rozrusznik, dekiel, zębatkę i ew. inne podzespoły np. z Transalpa tylko czy będą pasowały? Próbował ktoś takiej przeróbki? Proszę o wskazówki.
Offline
Użytkownik
witam , nie słyszałem o takich kombinacjach , może dlatego że takich magików byłoby sposób na palcach policzyć którzy chcieli tego dokonać .. heh ale ogółem : z Transalpa raczej nie , prędzej z PD04 by coś spasowało ale później popatrzeć :instalacje się różnią ,pojemności akumulatorów , no i alternator itd ,więc nie warto chyba sobie tym głowe zawracać, chociaż? kto wie...
Offline
Hehe, na moje to taka kombinacja jakbyś se wymyślił włożenie gara od DR800, co by mieć więcej mocy = poradźcie jak to zrobić. ;] Pomysł prosty ale wykonanie... hoho. Choć widziałem na adv pl spylaną XR650R co miała mod taki zastosowany, ale to był kit ściągnięty z zachodu i jakieś 2 kafelki kosztował.
Offline
Też kiedyś miałem XL600R i zorientowałem się co byłoby potrzebne;
- karter + wał korbowy + cylinder z tłokiem + magneto z wolnym kołem + dekiel lewy z trybikami + rozrusznik + alternator od PD04
- akumulator minimum 9Ah zamiast 3Ah (mocowanie aku XR650L) + regler + przekaźnik + czujnik sprzęgła i guzik
...no i po tym kupiłem wymarzoną XL600RM
Do XR650R jest nawet wybór spośród kilku kitów rozrusznikowych różnych firm.
Offline