Pierwsze polskie forum Hondy Xl i XR.
Jeżeli tłok od xl500s został troszkę ze szlifowanny na tokarce i już nie ma tych fabrycznych wycięć na zawory. To czy to ma wpływ na prace silnika ? i jeżeli został odwrócony o 180 stopni ? w co wątpie ale wole zapytać kogoś kto się zna.
Offline
Moderator
Zostało stoczone denko????
Offline
Moderator
Pierwsze co to spada ciśnienie sprężania a więc i moc. Po drugie denko ma określoną grubość, której zmniejszenie doprowadzi do uszkodzenia tłoka i awarii silnika. Moim zdaniem tłok nadaje się już do wymiany, bo nawet jeśli silnik będzie chodził to przy niekorzystnych warunkach pracy prędko stanie. Co do położenia tłoka, to tłok który już wcześniej pracował powinien być założony tak, jak dotychczas. Przy nowej części powinieneś mieć znak jak należy go montować.
Offline
Moderator
Zapewne WOSSNER i WISECO maja coś w ofercie. Cena ok. 600zł.
Offline
a z twoim problemem jest tak jak kolega pisze tłok możesz tylko na aluminium sprzedać, jak ci go ktoś stoczył to komora spalania się powiększyła i to będzie ogromna różnica mocy, dużo gorszy rozruch itp. zagłębiania zaworowe maja około 2-3 mm.
Offline
Właśnie nie mogłem jej odpalić próbowałem z kopniaka ale tak odbił że nie mogłem 3 dni chodzić odpaliła z popychu moc była ,nie chciała się wkręcać na obroty strzelała w tłumnik
Offline
Moderator
Jak już odpali to raczej chodzić powinna, mimo, iż nie będzie ideału. Jakbyś splanował głowicę to teoretycznie mogłoby się coś poprawić, ale to nie jest żadne wyjście. Szkoda tylko czasu i pieniędzy.
Offline